Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

22 Ocak 2009 Perşembe

Ben ve sinir, sinirler ve ben..

Sevgili SananaAkİ BaNEneSaN  şimdiye kadar en çok sinirlendiğin olay ve seni en çok kızdıran şey acaba nedir ? diyerek mimlemiş beni.. 
Ahh bu soru bana gençliğimde sorulacaktıki :) (Şimdi yaşlımısın diyeceksiniz. pek tabi evet şunun şurasında torun sahibi olmaya ne kaldı;) İhtiyarladığım artık sinirlenemediğimden apaçık belli oluyor zaten) 

Genç iken çok sinirli agresif bir yapım vardı ev halkıda dahil kimse yanımdan geçemez, bana birşey soramazdı mutlaka çatacak birşeyler bulurdum:) Ta ki evlenip eşim gibi sinirden hiçbir şekilde nasibini almamış bu adamı tanıyana kadar.. Bir insan bu kadar cefakar bu kadar sabırlı olurmu diye ilk başlarda hep hayret ederdim:) hele birde benim gibi birine katlanabiliyor ya mutlaka bir sorunu var gibisinden:P  Yıllar geçtikçe benide kendisine benzetmeyi başardı. Ben başaramadım ama o başardı:) Artık O bana katlanıyor bende İbrahim'e:P Şaka bir yana gerçekten artık pek çok şeye sinirlenemiyor olmama hayret ediyorum. Başka insanlarda da böyle bir durum var mı çok merak ediyorum, acaba gelişimim normal seyrinde mi diye yani;)

Beni en çok kızdıran şahıs da, şüphesiz şimdiye kadar bana sabrı öğreten eşimdir:) O'nun olaylar karşısındaki soğuk kanlılığı beni çileden çıkarıyor, sinirim geçtikten sonra da kendisine hayran bırakıyor:) Bir de sorumluklarından kaçan, diğer insanların haklarına riayet etmeyen ve bencil insanlara acaip sinir olurum. Bazen bencillerle yani sadece kendisini düşünen insanlarla aynı dünyada yaşıyor olduğumu düşünmek bile sinirlendirebiliyor beni. bak şimdi yine tüylerim diken diken oldu:P 

Gelelim en çok sinirlendiğim olayaa.. Ne zamandır televizyon denen illete sinir olurdum ama o günkü kadar ondan nefret ettiğimi parçalamayı hayal ettiğimi hatırlamıyorum.  Hem alt kat komşumuzdaki hem evimizdeki televizyon aynı anda son ses çalışınca, hasta yatağında beni delirtmeye yetti. Odamdan çıkıp televizyonun üzerine yürüken tek düşündüğüm elime geçen ilk sert cisim ile onu parçalamaktı ama, tevizyon plazma olunca malum LCD ekranlarda bütün elektirik ekran üzerinden geçiyor, bir an aklım sinirimin önüne geçip elektiriğe çarpılabilmekle korkuttu beni:) bende ani bir dönüşle sola kırıp o anda nasıl olduysa elime geçen pense ile anten kablosunu kestim.. Bir anda kendilerini dipsiz bir kuyuya düşmüş gibi hisseden izleyenleri ne olduğunu anlamaya çalışırken ben çoktan yatağıma gömülmüş, birkaç saniye önceki sinirden üzerimde eser bile kalmamış olarak uykuya dalıyordum:) bu kadarcık yani bir anlıktı oldu bitti.:D

 Yaklaşık 15 gündür artık evimizde televizyon seside olmadığı için bende sinirlenecek bir olay bulamıyorum:) Kısacası ne var şu dünyada sinir olacak? melek gibi bir koca, daha melek bir evlat ve en melek ben:P yaşayıp gidiyoruz işte..

Bende LeYYa ablama ve Arabistan'da kadın olmak'a (kendisi bugünlerde Arabistan'da gelin olmak modunda ama :D fırsat bulunca cevaplasın) paslıyorum kolay gelsin..

5 yorum:

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜® dedi ki...

Seni o denli çileden çıkaran program neydi ki penselerle falan daldın tvye :D Yemekteyiz mi ? Ya da İsmi anılmaması gereken kişi Malinin aptal sarışınları mı ? Yahu hiç birini izlemiyorum ama tv insanın hayatına öyle bir girmişki arabada giderken milletin konuşmalarından bile hangi programların hangi dizilerin konuları nedir oyuncuları kimdir ister istemez öğreniyorsun .Tv benimde sinirlerimi depreştiriyor :/

Seybe dedi ki...

Yok Allah'ima sukurler olsun o programlar bizim evde izlenmez izlenemezdi:) O gun izlenen gurultusuyle meshur Adana'li dizisiydi:)Bende artik tv den bahsedenleri mel mel izlemenin tadini cikariyorum:D

Pervane dedi ki...

mimimin yansımalarını görmek de hoş oluyormuş :)
selamun aleykum efendim, ziyaretinize memnun oldum ve iade-i ziyaret edeyim dedim.
yazınız çok güzel elinize sağlık, ailenize koca bi maşallah :)
hele ki ikametinize gıpta etmemek mümkün mü acep :( Allah sizi ordan ayırmasın, bizi de oralara nasip etsin. en son 2 sene önce ramazanda ordaydım, şimdi nasıl burnumun direği sızlıyor oraları görüp duydukça :(
siz ordan burdaki biz kardeşlerinize dua edin, Efendimiz'e selamımızı iletin, bizi de çağırın, tez zamanda gelebilelim inşallah :)

Seybe dedi ki...

Sagolun Pervane kardesim hosgeldiniz. Yorumunuzu yayinlama firsati bulmustum ama cvp yazma firsatini ancak bulabildim. Dualar karsilikli kardesim insaAllah Allah hasretini ceken herkese tekrar tekrar nasip etsin buralari. bizleride hicbir zaman ayirmasin tabi. Selaminiz bizden once meleklerle iletilmistir zaten;) bizde tekrarini yapariz ins.

YASEMİN dedi ki...

ben istanbulda gezerken bugün fırsatım oldu yazılarını okumaya seybe

sizin durumunuz aynı bizim gibi bende çok sinirliyim eşimde benim aksime sakin sessiz sabırlı

bende senin gibi şaşırıyorum iyikide yazmışsın yazıyı bende kendi kendimi yiyip duruyordum. Allaha şükür bende de ilerleme var yani eşimin ve benim deyimimle büyüyom :)

sevgilerle