Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

20 Aralık 2008 Cumartesi

Bir Dinozor masalı..


Başlığa bakıpta size Dinozor masalı anlatacağımı düşünmeyin sakın. Zaten günlerdir evimiz GROWW GROWW sesleri ile inliyor, birde dinozor masalına tahammülüm yok:) Amacım yalnızca evimizde yaşananlardan sizi haberdar etmek;)
Şu aralar yine dinozorlara fena takmiş durumdayız. Öyleki bir tane bulsak hemen eve alıp besleyecez ama Yüce Rabbime binlerce kere şükürler olsun ki yok, nesilleri tükenmiş.:)
Bu iki kafadar varya... Benim masum, tertemiz yürekli oğlumu kandırmışlar onuda bir dinozor olduğuna inandırmışlar.. Şimid üç kafadar bütün gün evi GROWW sesleri ile inlettikleri gibi, dipte köşede sıkışıp kalmış, zor durumda yardıma muhtaç ne varsa, avize boncuklarına varana kadar kurtarma(!) çabası içindeler.. Bu duruma daha fazla tahammül edemeyeceğimi anlayınca bir fikir atıyorum ortaya;
- İbrahim Eren çizgi film izlemek istermisin? Hadi seç bitanede sana çizgifilm açayım..(İçimden de Allah'ım lütfen en gürültüsüz hatta sessiz bir çizgifilm seçsin diye dua ediyorum)
İbrahim:
-Yaşasıınn Dinozor çizgifilmi..
Anne:
-:S

Olsun bunada şükür hiç değilse nereden kafama birşey düşecek diye endişe etmeden bir saat geçirebilecem diyerek açıyorum çizgifilmi.. İlk açılışta İbrahim'le kumanda çekişmesi, bağrış çağrıştan sonra volume 3 te karar kılıp diğer odaya taşınıyorum kafa dinlemek için..
Yaklaşık bir saat sonra ortadan yok edilen dinozorlar hatırlanıp aranmasın diye, gözüm gibi baktığım rengarenk caanım keçelerimi seriyorum İbrahim Eren'in önüne;
-Hadi gel sana bunlarla oyuncak dikelim, ne dikmek istersin?
-Aa çok güzeel, ben sana bir resim gösterecem ondan dikelim.. (Merakla bekliyorum gelecek resmi..)
-İşte bundan yapmak istiyorum.
-:S ama bitanem bunu pastel boyayla yapmışlar, istersen bizde bunu daha sonra pastelle çalışalım, şimdi keçelerle farklı birşey yapalım.
-Olur şimdi keçelerle bunu yapalım. Sonrada pastellerle yine bunu yaparız..
-:) anlaşıldı kurtuluş yok
-Anlamadım annee..
-Hangi renklerden yapacaz hadi seç diyorum..

Ve ortaya bu şaheser çıkıyor:)
İfadesi bir dinozor için biraz lakayt oldu ama:)) İbrahim Eren çok mutlu çünkü artık 4 kafadar oldular..:)


Bu da ben dinoları resimlerken niçin beni çekmiyorsun diye küsmüş İbrahim..:))

6 yorum:

Betül dedi ki...

ne güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık, ibrahime de kocaman bir maşallah, kendi dünyasında neler yaşıyor o şimdi.
bunlarda benim ördüğüm oyuncaklar. :)

http://www.orguoyuncaklar.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

harika olmuş dinozor inanamadım hazır olduğuna valla :D ellerine sağlık İbrahim erenin böyle annesi olduktan sonra sırtı yere gelmez boşuna dinozorlardan kahraman yapmasın anneden iyi kahraman mı olurn:))

Seybe dedi ki...

orgu oyuncaklarda sizinmiydi:) surekli takip ettigim bir site:) 10 marifetten;)sagolun begenmenize sevindim..

Sagol SAN bu gaz bana uzun sure yeter:P Ben dokeyim yine bakayim baska neler yapabilirim:P

lemanice dedi ki...

yerim o ibrahimi bennnn.uşş

Mert'im dedi ki...

Allahım ne becerikli anneler var , niye benim aklıma böyle şeyler yapmak gelmiyooo :( Şaka bir yana ellerine sağlık ne şeker bir dinozor olmuş öyle o yerim onu ben.

Seybe dedi ki...

Tesekkurler Mert'in annesi;) Yorumlarinizla gaza geldim keceden neler yaptim neler geliyor yakinda;)