Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

25 Ekim 2008 Cumartesi

İbrahim Eren'in okul günlüğü..

Okullar açıldı.. 'Günaydın' diyebilirsiniz fakat burada okullar açılalı henüz iki hafta oldu ve benim düzenim okul düzenine henüz yeni oturuyor :) Bu sene İbrahim Eren'de okullu artık. Geçen senede okulluydu aslında ama o zaman aynı okulda olduğumuz için aradığı her zaman beni yanında bulabiliyordu ve annesi henüz oğlu çok küçük diye kıyamıyor hemde sıkılmasın diye fazla üzerine gitmiyordum. Artık bu sene okul işini ciddiye almamız gerektiğini düşündük çünkü bende 7 yaşın çok geç olduğunu düşünenlerdenim.
Bu etiket altında İbrahim'in ilk günden itibaren okul hatıralarını kaydedeceğim. Geçtiğimiz iki haftalık kayıtları günlüğe yazmıştım ilk önce onları buraya aktarıp daha sonra düzenli bir şekilde kayıt etmeye gayret edeceğim. Şimdiden bana kolay gele;)
Okul günlüğünü okumak isteyenler buradan ulaşabilirler..

Hiç yorum yok: